כמה עולה מסוק פרטי זאת שאלה מכשילה. שכן, אין ממש הגדרה למסוק פרטי לעומת מסוק מסחרי. בתחום התעופה ה"רגילה", כלומר המטוסים, יש הפרדה מאוד ברורה בין הפרטי למסחרי. עיקר ההבדל זה בשיוך כלי הטיס לחברת תעופה או לגורם פרטי. בתחום המסוקים יש טשטוש. חלק גדול מהמסוקים רשומים תחת חברות כאלו ואחרות ולא תחת הבעלים שלהם בפועל. הסיבות לכך רבות ומגוונות אבל זה המצב.

גם בכל מה שקשור לתצורת המסוק או דגם יש טשטוש. בעוד שבמטוסים יש חברות שמייצרות רק מטוסי מנהלים ויש גם הפרדה בין פרופלורים לבין סילון, הרי שבמסוקים שי 3 וחצי יצרנים וכולם מייצרים מסוקים דומים. אין כיום מסוקי סילון ומסוקי בוכנה.. ההפרדה היחדה בכל מה שקשור מסוקים זה בין מסוקי קרב למסוקים אזרחיים. אגב, מסוקי סער הם מסוקים אזרחיים שמשמשים למטרות צבאיות.

אבל אם צריך לקבוע מחיר עבור מסוק לשימוש פרטי אז אנחנו מדברים על מיליון ₪ לקטגוריית הכניסה. אם אנחנו רוצים פרימיום, פה כבר צריך החליף את השקלים בדולרים. יש גם אופציה לחכירה חמה לטווח ארוך. כך, במקום לקנות מסוק ולהתחיל לדאוג לצוות ולכל מיני ענייני בירוקרטיה נלווים, ניתן פשוט לחכור אותו. מסוק מוחכר מגיע עם צוות. למעשה אתם משלמים ריטיינר קבוע לחברת ניהול שדואגת שתמיד יהי צוות זמין ובנוסף גם לתחזוקה השוטפת של המסוק. המסוק מאפשר טיסה בשמי הארץ וגם ליעדים קרובים אחרים.

בארצות הברית כמו גם בארצות אחרות ברחבי העולם יש מנחתים צמודים לבתים כך שהמסוקים הפרטיים הם כמו רכב פרטי. בארץ בגלל מגבלות מרחב אז אין את הפריבילגיה הזאת. מה שכן ניתן להשיג זה האנגר פרטי בשדה תעופה קיים. כמובן שמי שמוציא רישיון למסוק חייב לשמור כל העת על כשירות טיסה כדי לשמור על תוקף הרשיון.

מסוק פרטי הוא אמנם לא הדבר הזול ביותר (ניתן לקבל מחיר לשעה או לפי מסלולים), אבל בהחלט יש היאמרו שהוא משתלם. שכן, בשוק היוקרה לנוחות יש מחיר – לצדו גם תועלת. הנוחות מאפשרת להגיע להישגים, וזהו היתרון הגדול ביותר בהשכרת מסוק פרטי.

כאן באוויר היא חלק מקבוצת האתרים של כאן – קבוצת אתרים המקיפה מגוון רחב במיוחד של תחומים, מהתאמת מסוקים ועד רכבי יוקרה והצעות נישואין.  אחד התחומים שכאן באוויר תמיד התמחתה בהם, הוא איתור הצעות המחיר הנוחות ביותר עבור לקוחות החברה. כאשר אתם מבצעים הזמנה דרך כאן באוויר, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמחיר הוא הטוב ביותר שניתן לקבל.

אז האם אתם מעוניים בהשכרת מסוק למסלול ספציפי או צריכים אותו ליעד ייחודי משלכם? אולי אתם פשוט מעוניינים בהשכרת מסוק לחתונה? אל דאגה, אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך. אל תהססו והתקשרו אלינו לקבל הצעת מחיר!

רשימת המסוקים הפרטיים שלנו:

Robinson R44

Robinson R22

Bell 206

Bell 429

Airbus BO 105

Sikorsky 76C

BK 117

באמצעות כאן באוויר ניתן להזמין טיסה במסלולים מוכנים מראש. המסלולים המוצעים משתנים מעת לעת ומומלץ להתקשר כדי לקבל את הרשימה העדכנית. רשימת מסלולים חלקית:

טיסה לגלבוע כולל ארוחה רומנטית

ירושלים ומצדה

כנרת וכפר נחום

סובב ישראל – כנרת וירושלים

צפון הארץ – מלון מצפה הימים וארוחה במסעדת "מוסקט" המובחרת

ירושלים ממעוף הציפור

טיסה רומנטית לכנרת ויקב ברמת הגולן

קיסריה וחיפה