טיסה במסוק מתנה יכולה לעורר פלאים בקרב ציבור רחב למדי של לקוחות פוטנציאליים. אין כמו להגיע לשדה תעופה כלשהו או לשטח פתוח בחיק הטבע ואז לקבל הפתעה בדמות טיסה במסוק. שכן המסוק יכול לנחות בכל מקום שבו יש מרחב ללא כל תלות במסלול טיסה. כך שניתן בעת הצורך להפתיע את בן או בת הזוג באמצעות טיסה מאתר הטיול למסעדת יוקרה או למתחם נופש וספא. במידה וחולקים את ההפתעה עם מספר חברים אז העלות הכוללת יורדת עוד יותר. כלומר, העלות שנתונה של טיסה היא X אז כל נוסה נוסף עליכם מוריד את העלות לפי X לחלק במספר הנוסעים. בארץ נקודות התיירות מוגבלות ויחסית מרוכזות, אבל בחו"ל יש למסוקים שימוש נרחב צמדי.

המסוק זה כלי עבודה שמאפשר לחסוך זמן יקר באמצעות הדילוגים. כל מי קיבל מתנה בדמות טיסה במסוק לעולם לא ישכח זאת. במידה רבה המעמד של טיסה במתנה מאפשר לרובנו לחוש קצת יותר עשירים, מוצלחים ובעיקר מאושרים. בארצות הברית יש קווי טיסה סדירים של מסוקים אל ומכל מיני איים ואתרי נופש מבודדים. ישנן נקודות שרק באמצעות מסוק ניתן להגיע אליהן. המדובר בעיקר באתרי סקי שנמצאים גבוה בהרים היכן שמטוסים לא מסוגלים לנחות. כמו כן יש מקומות שחלק מחבילת הנופש כוללת מסוק צמוד לצימר. כך שמי שיש לו רישיון טיס יכול לקום בבוקר, להיכנס למסוק ולצאת לטייל באזור.

חשוב רק לוודא לפני כל טיסה כי ככל המנועים והמנגנונים תקינים וכי המסוקים נמצאים במצב טוב. כזכור למסוק אין כיסא מפלט או אפשרות לדהות גם בהיעדר מנוע אחד שפועל. מדד טוב לאיתור מסוק תקין זה לוודא שיש לו לוגבוק תקין שממנו ניתן ללמוד על ההיסטוריה של הטיפולים שלו.