השכרת מסוק לאנשי עסקים

השכרת מסוק לאנשי עסקים – עסקים בשחקים

עד לפני מספר שנים, מחיר השכרת מטוס היה כה גבוה, עד שכל נושא השכרת מסוק לאנשי עסקים, היה משויך  רק לעשירון העליון. היום אנשים פרטיים יכולים לשכור מטוס,  אם לאירועים, או אם להטסה של אנשי עסקים, אשר חייבים להגיע מהר לישיבות דחופות. ישנם אירועים חשובים כגון הצעת נישואין רומנטית שמקובל היום לבצע במסוק ששוכרים למטרה זו. בישראל, קיימת תעשייה ענפה של השכרת מטוסים ומסוקים פרטיים, במיוחד עבור אנשי עסקים, כאשר מסוקים, ניתן למצוא בגדלים שונים וכאלה שיכולים להטיס עד 13 נוסעים כולל הטייס. שירות זה מתאים גם לאירועים מיוחדים ולסלבריטאים, שמתארגנים להגיע לאירוע מיוחד.

 

היום השכרת מסוק לאנשי עסקים הפכה לנגישה יותר וכן, גם תיירים או אזרחים מחו"ל משתמשים בשירות יעיל זה.טיסה במסוק, היא ללא ספק חוויה מיוחדת במינה וכל מי שמחפש דרך מהירה ואלגנטית להגיע ליעדו במהרה, יוכל להשתמש בשירות זה. מסוקים אשר מיועדים לטיסות פרטיות או ביעדים הקרובים לחו"ל. ישנו שירות של VIP, כאשר שרות זה, מעניק את תשומת הלב עד לפרטים הקטנים.

 

כיצד ניתן לשכור מסוקים ואיך זה מתבצע?

אנשים השוכרים מסוק פרטי ולרוב, מדובר על השכרת מסוק לאנשי עסקים, ההגעה לשדה התעופה הינה באופן עצמאי. יש להגיע לשדה התעופה עם תעודת זהות. במידה וקיימת איזו שהיא בעיה בריאותית, יש ליידע את חברת השכרת המטוסים מראש. באמצעות מסוק פרטי, ניתן יהיה לנהל בקלות את לוח הזמנים וכן, החברה העוסקת בהשכרת מסוקים, תדאג למסוק שיתאים לאנשי העסקים כגון סוג המסוק וכמות האנשים שיטוסו בו. יש להזמין מראש מסוק ואם יש צורך בדחיפות במסוק שיטיס אתכם אנשי העסקים לפגישה חשובה, תוכלו תמיד למצוא חברה שיש לה מסוק פנוי במיוחד עבורכם.

 

ניתן לשכור מסוק פרטי, גם בשעות הלילה עם נחיתות והמראות בכל הארץ, כולל בשטחים פתוחים שהוגדרו בתכנון הטיסה. ניתן למצוא מסוקים מפוארים ויוקרתיים, אשר כוללים גם צוות ליווי וכל מענה שאנשי העסקים יהיו מעוניינים בהם במהלך הטיסה. שירות השכרת מסוקים לאנשי עסקים כוללת:

 

  • טייסים מנוסים ומקצועיים
  • מיזוג אוויר המותאם למזג האוויר בישראל
  • בטיחות מלאה
  • מושבים נוחים 
  • חלונות נוחים לצפייה
  • טיסות משדות תעופה מסודרים

 

ישנם מסוקים שמתאימים עבור השכרת מסוק לאנשי עסקים כגון מסוקי VIP. מדובר על  מחירים הנעים בין 3000 ₪ לשעה. ישנם מסוקים הטסים במהירות של 109 קשר. ישנם מסוקים אשר מגיעים למשקל של 1.13 טון ומסוקים אלה, יכולים לשאת נוסעים ומטען במשקל של 370 ק"ג.  תוכלו לערוך סקר שוק בין כמה חברות המשכירות מטוסים לאח"מים ואנשי עסקים ולברר ביניהם לגבי המחיר, השירות, סוגי המסוקים, מחירים למדינות שכנות ועוד. תמיד כדאי לפנות אל חברה שהמליצו לכם עליה, כזאת אשר תמיד תשרת אתכם נאמנה ויש עליה גם ביקורות טובות, צי של מסוקים שמתאימים לכל מטרה, צוות של טייסים מנוסים וישרות אדיב ויעיל.מומלץ לברר לגבי מסוקים מפוארים, אשר יתאימו לאנשי עסקים במיוחד וכאלה שטסים יחד לישיבה חשובה עם אורחים מחו"ל.

 

זמן הוא כסף ואת זה יודעים הרבה אנשי עסקים המשתמשים במסוקים פרטיים

עסקים הם אלה שמניעים את העולם, אנשי עסקים יודעים להתנהל נכון מול סדר זמנים מדויק מהסיבה הפשוטה – זמן שווה כסף. למשל אנשי עסקים החייבים להגיע לפגישה דחופה בדרום הארץ והם מגיעים מהמרכז. האלטרנטיבה היחידה היא השכרת מסוק לאנשי עסקים. היום בשיחת טלפון אחת, ניתן להגיע לכל מקום בתוך זמן קצר, באמצעות הליקופטר של חברה פרטית, המחזיקה בטייסים מנוסים. יש לפנות לחברות מוכרות כמו חברת כאן באוויר אשר מציעה התאמה ושיווק טיסות פרטיות במסוקים. החברה מתמחה בהתאמת טיסות לאנשי עסקים לפגישות ואירועים שונים בישראל. ניתן לארגן טיסה לאורחים של אנשי עסקים. בכל טיסה, ניתן יהיה לצרף 7 נוסעים. ניתן לטוס גם למדינות שכנות על פי דרישת הלקוח. החברה, תשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק שירות אישי המתאים במדויק לצרכיכם.חברתנו מחזיקה במסוקים הנושאים תו תקן מחמיר ונבדקים לעיתים תכופות, בכדי להבטיח טיסה בטוחה ונעימה. אנו לא מתפשרים על בטיחות הלקוחות שלנו. צוות הטייסים שלנו, הינו צוות שכבר ביצע אלפי שעות טיסה, אם במסגרת הצבאית והאזרחית כאחד.

שירות VIP ובתשומת לב לפרטים הטובים לשם החוויה הטובה ביותר.

 

תגובות

כתיבת תגובה