מסוק ה-רובינזון 22R מבית חברת רובינזון ידוע באמינות, בעלויות תחזוקה נמוכות ובביצועים המשופרים. כל אלה אשר הובילו את המסוק להיות אחד המטוסים הקלים המבוקשים ביותר בעולם. המסוק מופיע במאות סרטים הוליוודים כאמצעי תחבורה לניידות שידור טלוויזיה ורדיו, וכמסוק מרדף של המשטרה. כמטוס מושלם לטיסות אימון, וסימולטורים מבוססי דגם זה, ה-22R פופולרי מתמיד.

מסוק ה-רובינזון 22R מצויד בזכוכית מבודדת רעשים וכיפת זכוכית בעלת מבנה פנורמי המאפשר מבט טוב לכל הנעשה מחוץ לתא הנוסעים. מבנה אווירודינמי וצריכת דלק נמוכה מאפשרת למסוק לשייט במהירויות בינוניות ולצבור קילומטרים רבים של טיסה.

אם למעלה מ-1000 עובדים, חברת רובינזון, ארצות הברית, היא החברה מספר אחת בייצור מסוקים אזרחיים. פרט לדגם ה-22R הפופולרי בעל שני המושבים ( טייס פלוס נוסע), קיימים גם שני הדמים הגדולים יותר : ה-44R בעל שלושת המושבים וטייס וה-66R בעל חמשת המושבים.

כל מסוקי החברה מצטיינים בביצועים מרשימים ובמנועי טורבו חזקים . לעומת זאת תחזוקת המסוק אינה מצריכה השקעה במשאבים נוספים פרט לרכישה הראשונית. מסוקי רובינזון נמכרים בכל העולם עבור גופים ממשלתיים, אנשים פרטיים, וחברות. למתחם מפעלי החברה בדרום קליפורניה נוספו בשנה כ-600 דונם נוספים המיועדים לבניית והרכבת עשרות אלפי המסוקים המבוקשים של החברה : ה-22R, וה-44R ( ודגם ה-66R הגדול והחדש יחסית)

ועכשיו בישראל, מסוק רובינזון 44R . זו ההזדמנות לקניית מסוק קל פרטי, כאשר המס על הליקופטרים קטנים טרם ישר קו עם אחוז המס על כלי תעופה גדולים יותר. למד עוד על הנושא דרך האתר וצור קשר לקבלת כל המידע החשוב לפני שאתה רוכש מסוק או מסוק פרטי מכל סוג. בטיחות ואמינות היא הדבר החשוב ביותר בכל עסקה ולבטח כשמדובר בכלים כמו כלי טיס.

בפורטל המסוקים : masokim.co.il ניתן למצוא ידע רב אודות מסוקי מנהלים, מסוקים פרטיים, מסוקים לאנשי עסקים ועוד. כל מי שמעוניין במסוק רובינזון 22R למכירה או כל מסוק פרטי אחר, מוזמן לצור קשר. אנו נדאג ללוות אותך כל הדרך עד למציאת כלי הטיס המהימן ביותר, ונדריך אותך דרך כל השלבים ההכרחיים (רישיון טיסה, קורס טיס וכדומה) על מנת שבסופו של דבר תוכל להטיס או לטוס בבטחה במסוק משלך.

תגובות

כתיבת תגובה