טיסה פרטית בשמי הארץ

טיסה פרטית בשמי הארץ זאת דרך מאתגרת ומרתקת לציון אירועים משמעותיים. אם אתם מחפשים דרך מקורית לרגש את בני זוגכם לכבוד יום הנישואין או לכבוד יום ההולדת, הטיסה יכולה להוות הפתעה מקורית. במידה והטיסה נעשית במטוס סילון מקטגוריית המנהלים, ניתן לשלב גם ארוחת גורמה בין העננים.

אם בחרנו במטוס בוכנה קל, אז אמנם העלות נמוכה בעשרות אחוזים, אבל גם האופציה של הארוחה איננה קיימת. כיום יש גם מטוסים קלים שמאפשרים תנאי טיסה קצת יותר מתקדמים מאלו הנהוגים. כך שלאמתו של דבר אנחנו מדברים על קטגוריית ביניים שבין חוג הסילון לבין מטוסים קלים ורועשים.

יתרון גדול של הטיסות היותר יקרות זה טווח הטיסה המוגדל. כך שניתן להמריא כאשר בעל השמחה חושב שהוא טס לאילת ואז לנחות בהפתעה בקפריסין או אפילו ביוון. לטיסה בשמי הארץ יש גם ערך מוסף מבחינה תיירותית. באמצעות המבט ממעוף הציפור ניתן בתוך שעתיים להסביר לתיירים בדיוק מה גודלה או יותר נכון קוטנה של הארץ.

בעקבות יחסי השכנות עם מצרים וירדן ניתן גם לטוס מעבר לשטח הטריטוריאלי של המדינה ובכך ליהנות עוד יותר מהטיסה שבאופן רשמי מוגדרת "בשמי הארץ". מבחינת משך טיסה, הרי שמהצפון ועד הדרום משך הזמן הממוצע עומד על כשעתיים. כך שאם ממריאים מתל אביב, מצפינים עד רמת הגולן, מבצעים פרסה ופונים לאילת, מבצעים שוב פרסה וחוזרים לתל אביב אז סך הכל 4 שעות טיסה. אם חותכים גם לכיוון קפריסין אז אפשר לגרד עוד שעתיים באוויר.

הטיסה הקלסית בשמי הארץ היא זאת שנוחתת במנחת ביניים לצורך התרעננות, כולל ארוחת גורמה בשטח או במסעדה באזור ולאחר מכן המראה חזרה. העיקרון זה להפיק את המקסימום במסגרת מגבלות הטווח והמנחתים הפרוסים לאורכה ולרוחבה של הארץ.