טיסה במסוק לקפריסין

'כאן באוויר' טיסה במסוק לקפריסין

נשאלת השאלה, האם בכלל אפשרי לטוס באמצעות מסוק מישראל לקפריסין?
רבים נוטים לטעות ולחשוב שלא ניתן, שמא עקב המרחק או עמידות המסוק… אם כך אצלנו ב'כאן באוויר' אנו עובדים עם חברות תעופה בעלי  מסוקים שהותאמו ויועדו להטיס מסוקים לטווחים ארוכים בדומה למטוסים פרטיים. נכון שבהנחת הבסיס מטוסים טסים למרחקים גדולים יותר ממסוקים אך הודות להתפתחות הקידמה והטכנולוגיה ניתן לטוס למרחקים עצומים גם עם מסוקים גדולים בעלי 2 מנועי סילון המיועדים לחצות ולעבור טווחים ארוכים ואף אוקיינוסים.

מסוקים מדגם:
BK177 – 7 מושבים
Sikorsky s76 – 11 מושבים
Bell 429 – 7 מושבים

אזי אם כך, התשובה היא חד משמעית: אכן ניתן לטוס מישראל לקפריסין באמצעות מסוק.

הטיסה עצמה:
דמיינו לכם את עצמכם פוקחים את העיניים מעל שמי ים התיכון וחשים בחמימות קרני השמש המלטפות כשברקע נשמעים רחשי המנוע ודיבורי הקשר באוזניות.
הדרך לחופשה חלומית במסוק אינה מביישת גם לא סרט הוליוודי. טיסת נופש במסוק מרווח ונוח, מתעדים מצלמים ומצטלמים במהלך הטיס  ומרחוק בקו האופק נגלה האי הקסום קפריסין. מתקרבים לאי ונוחתים בסמוך למלון / אתר הנופש, נפרדים לשלום מצוות הטייסים וממשיכים לחופשתכם.

בטיחות ומקצוענות:
אנו מאמינים שבטיחות צריך להיות במקום הראשון!
בטיסה לקפריסין אתם נהנים מטיסה במסוק גדול בעל 2 מנועי סילון בין 7 – 11 מושבים עם 2 טייסי בוגרי חיל האוויר. בדרך כלל משמשים המסוקים הנ"ל לשינוע עובדים למטרות קידוחי נפט באוקיינוס.

מחיר הטיסה:
מחיר טיסה לקפריסין במסוק כרוך בעלויות נוספות. נדרשים 2 טייסים מיוחדים בעלי 'הגדר' מסחרי (רשיון) למסוקים סילוניים, המסוקים המתקדמים ביותר בישראל.  גם התדלוק בקפריסין מייקר את מחיר החוויה, כמו גם משתנים נוספים.
נא צרו קשר על מנת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.

'כאן באוויר' מציעה שירות התאמה ושיווק טיסה פרטית במסוק לקפריסין.
בנוסף אנו מציעים מגוון שירותים נלווים להתאמה של השכרת מסוק.
מוזמנים ליצור עימנו קשר, נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה או שאלה.

טיסה נעימה ובטוחה מצוות 'כאן באוויר'

תגובות

כתיבת תגובה