טיסה במסוק למצפה רמון

טיסה במסוק למצפה רמון זה על פי רוב חלק מחבילת תיירות ייחודית. בכדי לסייע לתיירות הדרום להתחבר לתיירם מן המרכז, החלו לשווק חבילות אקסקלוסיביות. כך למשל ניתן להשיג חבילה שכוללת ירידה למצפה רמון עם מסוק, שם כבר מחכה לכם ג'יפ. מבקרים קצת בתוך המכתשים והוואדיות עם החולות הצבעוניים, משם ממשיכים לארוחה חגיגית על טהרת הגורמה ומקנחים בטיסה חזרה. אחד היתרונות של הטיסה זה המראה החד פעמי והמפעים של מכתש רמון ממבט הציפור.

חבילה נוספת במסגרת עידוד התיירות לדרום כוללת דילוגים באמצעות מסוק בין נקודות ואטרקציות בכל רחבי הנגב והערבה. כך חוסכים זמן יקר שברוב המקרים הולך על נסיעות וניתן להגיע לנקודות שהגישה אליהן לעיתים אפשרית אך ורק באמצעות המסוק, דוגמת פסגות של ג'בלאות והרים שונים. הסיום של חבילת הדילוגים נמצא באילת. משם כבר התיירים ממשיכים למלון ואת הטיסה חזרה למרכז הם מבצעים במטוס פרטי. אופציה נוספת זה הצפנה מאילת לים המלח, מצדה וקינוח בירושלים.

את אותה מתכונת של דילוגי מסוק ניתן כמובן להעתיק לצפון הארץ, אלא שהאינטרס זה להעדיף את הדרום שסובל מנחיתות תדמיתית אל מול הצפון. מלבד המסוק יש גם מנחתים שמאפשרים לדלג עם מטוסים בין נקודות שונות בנגב ובערבה, אם כי לא באותה רמה של אופציות. בחו"ל כבר יש מסוקי לימוזינה שמיועדים לטיסות עוקפות פקקים עבור האירועים. בין אם אלו אירועי ספורט, מופעי רוק או כל דבר אחר, תמיד יש אופציה להגיע במסוק, גם במחיר מופקע ולו כדי להרגיש VIP . גם אומנים שונים מנצלים את יכולת הדילוג של ההליקופטרים כדי להימנע מחיכוך מיותר עם מעריצים ומבזבוז הזמן בפקקי תנועה מעיקים. מסוקים הם ללא צל של ספק אמצעי העקיפה של פקקי התנועה.